04 juni 2013

Klart for en liten ansiktsløftning


Da er drivhuset tømt og vasket.
Og klart for en aldri så liten ansiktsløftning..




Vi er ikke helt fornøyd med å ikke ha gulv.
Så har vurdert både å legge shingel eller impregnert gulv.
Valget ble impregnert gulv...så er veldig spent på det ferdige resultatet...


Så i dag er drivhuset vasket og skrubbet innvendig - 
så nå er det ganske så gullende rent...
Bortsett fra de største tomatplantene -
så er alle planter flyttet ut for anledningen..



og jeg gleder meg veldig til å se forandringen...



Jeg kommer tilbake med nye bilder når det nye gulvet er på plass.
Er sååå spent på resultatet - men tror det blir veeeldig bra  :-)

Ha en fin fin dag så lenge...


6 kommentarer:

  1. For et fint drivhus dere har da:) Det blir sikkert deilig og veldig fint med gulv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre :-)
      Jeg er veldig fornøyd med det - nå når gulvet er på plass , så ble det helt supert :-)

      Er bare såååå fornøyd :-)

      Slett
  2. Hei hei!
    Så bra dette blir, og så flink du har vært med å rydde og "vaske"! Drivhuset ditt er jo så fint!!
    Drivhus står høyt på ønskelista mi også :-)!! Vi har ett par paller her med gamle vinduer, som jeg håper å få bruke til akkurat ett slikt drivhus.

    Ha en god dag!!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er utrolig hva såpe og vann kan utrette... Trodde jeg måtte male det på nytt innvendig - men det trengte
      Jeg heldigvis ikke :-)
      Nå er gulvet på plass - og det ble utrolig koselig :-)
      Jeg er såååå utrolig fornøyd :-)
      Du skal se du får deg drivhus du og - og med alle de fine vinduene dere har - så kommer det til å bli helt superfint !!!

      Slett
  3. Kjempefint drivhus du har Lena og det gjorde seg med opprydding og vasking etter sesongen i fjor :)
    Skjønner at du gleder deg til gulv og til å få satt planter inn og jeg gleder meg til å se flere bilder :)


    Wibece

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det hjalp og få ryddet og vasket litt :-)
      Nå er gulvet allerede på plass - og resultatet ble knallbra - faktisk bedre enn forventet :-)

      Nå er plantene på plass inne - litt stæsj har kommet opp - og jeg er superfornøyd :-)
      Har tatt bilder men de ble litt mørke tror jeg - men du kal snart å se resultatet :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)