05 mai 2014

Drømmekjøkkenet begynner å ta form...

Endelig begynner det nye kjøkkenet å ta form - ihvertfall på papiret
Det måles og tegnes og tenkes.....
Mange detaljer som skal på plass og
som må tenkes godt igjennom.

Nå begynner ihvertfall tegningene for fullt å ta form og
med en kjøkkenrepresentant som har klart å feste ønskene til papiret -
så ser det ut til å bli bra.....VEEELDIG BRA FAKTISK....


Det gjenstår litt små detaljer -
men det meste er på plass...
Vi har ihvertfall bestemt type kjøkken, farge, panel, gulv, hvitevarer og benkplater -
så det begynner å ta form.

Og i helgen kjøpte et nydelig gammelt kjøkkenbord
som jeg lurer på om skal få plass på kjøkkenet med
en gammel slagbenk til....jeg liker å blande nytt og gammelt -
så vi får se....

Om noen dager nå så skal det gamle kjøkkenet rives og 
huset går da over en ny fase -
det går over til å bli "byggeplass" innvendig...

Godt det er vår og
at det bare varer noen få uker... 

2 kommentarer:

  1. Du er heldig som skal lage nytt kjøkken! :) Det blir sikkert kjempefint! Jeg gleder meg i hvert fall til å se resultatet :)

    Ha en god mandag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå gleder jeg meg skikkelig :-)
      Jeg tror det kommer til å bli veldig koselig - og endelig får jeg plass til alt jeg har :-)
      Så dette har jeg ventet på i mange år...

      En fin mandag til deg også :--)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)