01 august 2015

Vi er i feriemodus....

Vi er kommet skikkelig i feriemodus her på gården -
og jeg har tatt fri fra både jobb, blogg, mobil og det meste på nett...
så her kommer et lite livstegn...


Vi har stort sett hatt hjemmeferie i år og
dessverre med litt diffust vær -
men heldigvis har vi hatt noen fine dager her ved Tinnsjøen -
Så deilig når man kan ligge her hele dagen å sole seg - lese bok
bade og ligge å høre på bølgeskvulp....
det er sommer for meg...

Kameraet er fullt av sommerbilder og 
når jeg er tilbake på nett.....så har jeg nok litt av hvert å vise dere :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, været har virkelig vært opp og ned denne sommeren. Men, man må jo bare ta det som kommer - regn eller sol :) Det så godt ut å ligge ved Tinnsjøen når været er godt! Jeg har selv gode sommerminner fra Tinnsjøen, der det var reine sydenstemningen ved Sandviken. (Vet ikke om du vet hvor det er, er nok et stykket fra der du holder til).

    Ha en fortsatt god sommer :D

    Klem, Line.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine dager ved Tinnsjøen kan jeg leve lenge på - synd det ikke ble så mange av de i år... men
      været får man ikke gjort så mye med .-)
      Jeg tror jeg vet hvor du mener - er ikke det den sandstranda som heter Sandviken -- der er det fint :-) -
      For dette bildet er tatt på Sandviken Camping...

      Fortsatt god sommer (nå er det vel kanskje snart høst )

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)